E-ügyintézés

Tisztelt Szülők!

2019. március 1-jétől az iskola KRÉTA rendszerén keresztül lehetősége nyílik elektronikus ügyintézésre. Az e-ügyintézés a szülők mindennapos, iskolával kapcsolatos ügyintézését segíti úgy, hogy az eddig papír alapon benyújtott dokumentumokat az e-naplón keresztül elektronikus formában is beküldheti az iskolába. Erre az intézménytől kapott gondviselői azonosító használatával van lehetősége. Kérem, figyeljen arra, hogy gyermeke az ügyintézéshez használt felhasználó nevet és jelszót ne ismerje meg, ő saját tanulói hozzáférésével látja az e-naplót.

Mik ezek a dokumentumok, amelyet elektronikusan is benyújthat?

  • Tanulói mulasztás igazolására szolgáló gondviselői igazolás benyújtása,
  • Osztály vagy tanórai csoport változtatási kérelmének benyújtása,
  • Személyes adatokban bekövetkezett változás bejelentése,
  • Külföldön töltött ideiglenes tanulmányi időszak bejelentése,
  • Vendégtanulói jogviszony bejelentése,
  • Kiiratkoztatás a köznevelésből,
  • Kiiratkoztatás nem tankötelezettséget teljesítő jogviszonyból,
  • Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására gondviselői kérelem benyújtása,
  • Tanulói felmentésre, mentességre szolgáló gondviselői kérelem benyújtása,
  • Tanulói közösségi szolgálatának teljesítéséről szóló igazolás benyújtása,
  • Bizonyítvány- vagy törzslapmásolat igénylése.

Az új funkció megismeréséhez elektronikus tananyagok állnak rendelkezésre, melyek áttekintésével könnyen elsajátíthatóvá válik az ügyintézés. A tananyagok elérhetősége a következő linken lehetséges:

https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=17760714

Sok sikert kívánunk az elektronikus ügyintézéshez!

Pályázatok

Határtalan Program
Digitális Témahét 2023
Csodaszarvas Program
EFOP logo
Petőfi200 projekt
Erzsébet-tábor
Örökös Ökoiskola
Fenntarthatósági Témahét 2023